انتشار رپورتاژ خبری در کسب کارهای کوچک

Home  >>  ارتباطات  >>  انتشار رپورتاژ خبری در کسب کارهای کوچک

انتشار رپورتاژ خبری در کسب کارهای کوچک

   ارتباطات   آوریل 21, 2018  No Comments

فرقی ندارد که در یک کسب‌وکار کوچک کار می‌کنید یا نماینده یکی از برندهای معتبر در سطح کشور هستید. مطمئنا بارها و بارها به حضور در رسانه‌های خبری و بزرگ فکر کرده‌اید و پس از دیدن تعرفه تبلیغاتی‌شان سرد شده‌اید. اما راهکار چیست؟ چگونه می‌توان با هزینه بسیار کمتر از تبلیغات در رسانه‌ها حضور یافت و بیشتر دیده شد؟ به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال به شما پیشنهاد می‌دهیم که به‌جای هزینه کردن برای تبلیغاتی که شاید دیده نشوند، از رپورتاژ آگهی بهره بگیرید. شما می‌توانید خبری را به دلخواه آماده کنید، برایش عکس‌های جذاب انتخاب کنید، به وب‌سایت خودتان لینک بدهید و در نهایت ما آن را در رسانه‌های همکارمان منتشر می‌کنیم.

این خبر (رپورتاژ آگهی) سالیان سال در آن رسانه می‌ماند. ممکن است خودش در نتایج جست‌وجوی گوگل رتبه بگیرد و دائما توسط کاربران هدفتان دیده شوید و یا با لینکی که به وب‌سایت خود داده‌اید، در کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارتان رتبه خوبی در نتایج جست‌وجو بگیرید. مطمئنا اگر یکی از مشتریان شما، خبرتان را در یک رسانه تخصصی یا ملی ببیند، بیش از پیش به شما اعتماد می‌کند یا حتی ممکن است مصاحبه‌ای در یک رسانه منتشر کنید و یک پله بالاتر از باقی رقیبانتان بایستید.

تماس برای مشاوره/دریافت لیست قیمت و انتخاب رسانه

مشاورین ما رسانه‌های مناسب برای کسب‌وکار شما را به شما پیشنهاد می‌کنند. می‌توانید بودجه رپورتاژ آگهی خود را مشخص کنید و همکاری با با ما آغاز کنید.

آماده‌سازی محتوا و بهینه‌سازی آن

در مرحله بعد به سراغ آماده سازی محتوای رپورتاژ شما خواهیم رفت. در این مرحله اگر محتوایی را از پیش آماده کرده‌اید، به رایگان برای شما ویرایش می‌کنیم و آن را تا جای ممکن بهبود می‌دهیم. اگر هم محتوایی برای رپورتاژ آگهی خود آماده نکرده‌اید، نگران نباشید! ما برای شما محتوای مورد نیازتان را تولید و بهینه می‌کنیم.

انتشار در رسانه‌های انتخاب شده

حال محتوای ناب تولید شده توسط شما و بهینه شده ، برای سردبیرهای رسانه‌های انتخابی ارسال می‌شوند و در کمتر از یک روز، خبر شما در آن رسانه‌ها منتشر می‌شود.

Comments are closed.