قدرت و ارزش تبلیغات کلیکی

Home  >>  بازاریابی  >>  قدرت و ارزش تبلیغات کلیکی

قدرت و ارزش تبلیغات کلیکی

   بازاریابی   فوریه 5, 2018  No Comments
ماندن در صدر نتایج جستجو به رقیبان نیز بستگی دارد. زمانی گوگل شروع به برداشت از حساب شما می کند که کاربران روی لینک یا همان آدرس اینترنتی سایت شما کلیک کنند. روش برداشت از حساب شما در ادوردز همان پرداخت به ازای کلیک است ( Pay Per Click ) یا .( PPC ) به فرض شرکت شما در زمینهطراحی وبسایتکار می کند.
به فرض شما کلماتطراحی سایتوطراحی وبسایترا در ادوردز انتخاب کرده اید. اینکلمات کلیدیبا این که از لحاظ ساختار بسیار شبیه هم هستند، اما می توانند تاثیر کاملا مختلفی را در نتیجه گیری شما بگذارند.

از قدرت و ارزش تبلیغات کلیکی گوگل غافل نباشید، این تبلیغات میتوانید با سرعت بسیار بالایی شما را به میزان  تقاضای یک محصول بر اساس کلمه کلیدی بخصوص برساند.و ارتباطی واقعی بین شما و مشتری هدفتان ایجاد کند.

در واقع تبلیغات کلیکی گوگل  می تواند بازدید کنندگان را بطور موثر و هدفمند در هدایت به وب سایت شما  راهنمایی کند .جستجوگران در موتورهای جستجو ، مشتریان  بالقوه هستند،که نیازمند خدمات و سرویس ارائه شده توسط شما هستند. با آنالیز هوشمندانه کلمات کلیدی و انتخاب آنها برای تبلیغات ، شما می توانید این مشتریان بالقوه و در جستجوی خدمات را به مشتریان واقعی برای سایتتان مبدل نمایید.

این فرایند انتخاب کلمات کلیدی است که باید بر روی آنها سرمایه گذاری شود و آنالیز حرفه ای بر روی کاربران سایت شما صورت بگیرد،این فرایند را به کارشناس ما بسپارید، آسان ادز متخصص در زمینه تبلیغات در گوگل در خدمت شماست.

سایر ویژگی ها :

افزایش بازدید وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما
افزایش تماس های تلفنی
افزایش فروش آنلاین
افزایش مشتریان آنلاین

محل نمایش تبلیغات گوگل :
اصلی‌ترین محل نمایش تبلیغات صفحه نتایج جست‌جو است. فرض کنید کاربر عبارت طراحی وب‌سایت را در Google.com جست‌جو کند. به این عبارت “درخواست جست‌جو” یا “جستار” گفته می‌شود. در پاسخ به این درخواست گوگل صفحه نتایج جست‌جو حاوی مرتبط‌ترین نتایجی را که به ازای آن جستار، برای آن کاربر و در آن لحظه می‌تواند بیابد نمایش می‌دهد.
یک صفحه وب خاص ممکن است چند بار در نتایج جست‌جو ظاهر شود، برای مثال: از طریق ادوردز، از طریق سرویس مکان نمای گوگل و در نتایج طبیعی جست‌جو.
تبلیغات ادوردز در سه جای صفحه ممکن است قرار بگیرند:
• با رنگ متفاوت در بالای صفحه :
تبلیغات این بخش بالاترین رتبه را از نظر الگوریتم رتبه بندی گوگل کسب کرده اند. به عبارتی کلیدواژه های این تبلیغات با عبارت جست‌جو بسیار مرتبط بوده اند؛ نرخ کلیک خور (CTR) بالایی برای آن کلیدواژه داشته اند و مبلغی که به ازای هر کلیک مایلند بپردازند بالاتر است. به این مبلغ که آگهی دهنده در تنظیمات حساب ادوردزش تعیین می‌کند بید (Bid) گفته می‌شود. هرچه مقدار بید بالاتر باشد احتمال قرار گرفتن تبلیغ در این بخش بیش‌تر است. البته ادوردز برای نمایش آگهی در این بخش یک بید آستانه نیز دارد که مقدار آن را به آگهی دهندگان اعلام نمی‌کند. ماگزیمم تعداد تبلیغاتی که در این بخش به طور پیش‌فرض نمایش داده می‌شود سه تاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *